Specialista na vnitřní klima - doporučuje nás přes 20.000 spokojených zákazníků! | VAX-Brno.cz

URL: https://www.vax-brno.cz/texty/zpusoby-a-ceny-doruceni/180/


Způsoby a ceny doručení

Způsoby a ceny doručení zboží v ČR

Při objednávce nad  2000,- Kč náklady na poštovné a balné při doručení zboží po ČR neúčtujeme.

Kupující si v tomto případě může také zvolit způsob doručení zboží dle vlastního uvážení. Při objednávce nižší je cena doručení zboží závislá na tom, jaký způsob si kupující zvolí.

Tabulka pro rychlý přehled způsobů a cen doručení zboží v rámci ČR (platnost od 1.7.2018):

  Platba předem na účet  Platba při převzetí zboží  - platíte hotově Platba při převzetí zboží  - platíte platební kartou
Doručení na adresu zákazníka - GLS 80,- Kč 100,- Kč 100,- Kč *
Doručení na adresu zákazníka - DPD 100,- Kč 120,- Kč 120,- Kč *
Doručení na adresu zákazníka - Českou poštou - Balík Do ruky 125,- Kč 125,- Kč 125,- Kč *
Osobní odběr na provozovně 0,- Kč 0,- Kč 0,- Kč  
Osobní odběr na výdejním místě - Česká Pošta - Balík Do balíkovny 70,- Kč 70,- Kč 70,- Kč  
Osobní odběr na výdejním místě - GLS ParcelShop 70,- Kč 90,- Kč nelze
Osobní odběr na výdejním místě - DPD Pickup 80,- Kč 100,- Kč 100,- Kč *
Osobní odběr na výdejním místě - Česká Pošta - Balík Na poštu 120,- Kč 120,- Kč 120,- Kč *

[*] - doporučujeme ověřit, jestli výdejní místo či řidič přepravní společnosti akceptuje platbu kartou

Zaslání zboží na adresu - GLS

Zboží je zasíláno službou BusinessParcel, jejíž doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. Příjemce je denně informován emailem o stavu zásilky. Řidič jej také může v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s ním domluvil podrobnosti předání. Standardní čas doručení u obchodního balíku do 24 hodin platí pro celou Českou republiku. Doručení zpravidla následující pracovní den Sledování zásilky v reálném čase Tři pokusy o doručení u balíků pro soukromé příjemce Služba FlexDelivery: Příjemci si mohu vybrat z několika možností doručení Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku lze online sledovat na www.gls-group.eu.

Zaslání zboží na adresu - DPD

Zboží je zasíláno službou DPD PRIVATE, jejíž doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. V den expedice zboží adresát obdrží sms zprávu, v které jej přepravní služba informuje o naložení zásilky. Řidič jej také může v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s ním domluvil podrobnosti předání. Zásilka je standardně doručována v rozmezí 8–17 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení lze domluvit při kontaktu s řidičem nebo na zákaznické lince 841 700 700 ). V případě nezastižení by měl řidič na místě zanechat oznámení a balík se pokusit doručit ještě následující pracovní den (může až 3x). Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku lze online sledovat na www.dpd.cz.

Zaslání zboží na adresu - Česká Pošta 

Zboží je zasíláno jako Balík do ruky, jehož doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. Zákazník na email obdrží informaci o tom, kdy byla zásilka expedována a jaké má přiřazeno identifikační číslo. Pokud nejste zastiženi na udané adrese, měla by vás Česká pošta upozornit výzvou na doručení zásilky. Výzvu byste měli najít ve vaší poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace o dodací poště, kde je možné balík vyzvednout. POZOR oproti normálnímu balíku je Balík do ruky na pobočce uložen jen 7 pracovních dnů, pak je odeslán zpět odesílateli. Vyexpedovanou zásilku by mělo jít sledovat online na www.cpost.cz nebo si každý adresát může zjistit podrobnější informace o doručení zásilky na tel. čísle 800 177 889.

Vyzvednutí zboží na provozovně či jiném výdejním místě 

Objednané zboží může kupující také odebrat osobně a to na adrese provozovny prodávajícího či na adrese výdejního místa. Tuto možnost si kupující zvolí sám při realizaci objednávky v internetovém obchodě nebo po jiné dohodě s prodávajícím. Před osobní návštěvou vybrané provozovny či výdejního místa je nutné vyčkat na potvrzující email nebo sms s informací o tom, že je již objednané zboží připraveno k odběru. Při samotné návštěvě by pak měl kupující předložit nějaký identifikátor své objednávky (např. ID objednávky nebo zásilky).

Kupující má možnost odběru objednaného zboží mezi výdejními místy společnosti Česká pošta (Balík do Balíkovny, Balík na Poštu), výdejními místy společnosti Uloženka s.r.o. (Uloženka.cz), výdejními místy společnosti DPD (tzv. PICK UP výdejní místa) nebo společnosti GLS (výdejní místa GLS ParcelShop). Seznam provozoven a výdejních míst prodávajícího lze najít na internetových stránkách prodávajícího. Kupující musí zvolit konkrétní výdejní místo z nabídky v průběhu objednání zboží, jinak není možné objednávku řádně dokončit. Po expedici zboží již není možné výdejní místo změnit (zásilka se musí vrátit zpět a teprve poté může dojít k novému odeslání - v takovém případě však bude po kupujícím vyžadováno uhrazení nákladů na opětovné zaslání).

Možnosti doručení zboží na Slovensko

Zákazníci ze Slovenska mají možnost si zboží nechat zaslat přímo na požadovanou adresu na Slovensku. Rovněž lze zboží objednat na osobní odběr a to si pak vyzvednout osobně na provozovně prodávajícího. Dopravu na Slovensko zajišťuje firma GLS. Objednané zboží na dobírku se hradí v hotovosti (platí se v eurech v kurzu daného dne, který vydává ČNB - Česká národní banka) přepravní službě, která zboží doveze.

Cena přepravy je 180 Kč při platbě předem. Jestliže chce zákazník zaplatit až při převzetí (dobírka), pak cena přepravného činí 205 Kč.

POZOR: objednávky s platbou předem na účet lze realizovat pouze po předchozí domluvě a to vždy pouze z české banky, případně ze zahraniční, pokud zákazník zaplatí všechny mezibankovní poplatky.